Переваги реклами на трамваях

Серед широкого асортименту зовнішньої реклами саме реклама на транспорті відіграє провідну роль в контексті продуктивної реалізації всієї рекламної кампанії. Зокрема, коли йдеться про великі міста Західної України (Львів), досить вигідно залучати великогабаритні транспортні засоби, наприклад, трамваї.

Реклама на трамваях

Сьогодні реклама на трамваях дуже вигідна як для замовників, так і для тих, хто шукає необхідну інформацію про товари, послуги, різноманітні оголошення. Відтак пропонуємо розглянути переваги реклами на трамваях, щоб кожен зацікавлений споживач мав нагоду зробити правильний вибір у напрямку втілення власних цілей.

  • Рухливість, мобільність. Важливі козирі, які дозволяють активізувати велику кількість цільової аудиторії.
  • Оригінальність. Окрім того, що такий спосіб інформування щоденно гарантує безупинний рух, він ще й дозволяє реалізовувати оригінальні, успішні й прогресивні дизайнерські ідеї. Саме завдяки креативності можна досягнути чудових результатів у збільшенні продаж або в успішній підтримці іміджу компанії, лідера, тому що унікальна транспортна реклама даного виду спроможна привернути увагу величезний сегмент потенційних покупців, які тим часом стоять на зупинках, поспішають у справах, чекають на когось.
  • Велика площа електротранспорту. Це нагода спланувати дієву рекламну кампанію. Поза тим, трамваї курсують центральною історичною частиною міста, яка не надто заповнена іншими зовнішніми рекламними носіями типу бігбордів, сітілайтів.
  • Активація трамваю як засобу для рекламування. Реклама на трамваї “працює” від 16 до 18 годин протягом дня. За цей немалий термін необхідну інформацію, що оздоблює боки електротранспорту, встигне переглянути значний відсоток пасажирів, перехожих, мандрівників.

Реклама на трамваях

  • Орієнтація на туристів. Саме вони являються ефективним сегментом, на який вигідно робити акцент в контексті необхідної активації: привернення уваги — зацікавлення — утримання уваги й зацікавленості — купівля товару (послуги). Варто підкреслити, що для даної аудиторії дуже ефективна як зовнішня транспортна, так і салонна реклама.

Чому зручно облаштовувати трамвайні боки ззовні, зокрема коли мова йде про мандрівників, яких, наприклад, щодня у Львові дуже багато? Туристи мають гроші та вільний час. Вони гуляють містом, не поспішають, роздивляються по сторонам, насолоджуються архітектурою, вулицями, а також ефектною й водночас ефективною рекламою на трамваях. Адже така реклама яскрава, естетична, а, отже, — запам’ятовуюча. А ще вона вміє викликати позитивні емоції, бо реклама на трамваях — це мистецтво покращувати Ваш бізнес з допомогою наших інноваційних технологій.