Реклама на торговому обладнанні для ТМ “ЛІМО”

LIMO

Брендування торгового обладнання – це найкращий спосіб вивести пізнаваність своєї Торгової Марки на найвищий рівень. Адже забрендувавши холодильники, стелажі чи промо-стійки, Ви привернете увагу до свого бренду. Також досягнете успіху, шляхом збільшення обсягів продажу,правильним формуванням уявлення про товар та його якість.

Постійний клієнт ТМ «Лімо» впродовж декількох років замовляє у нас брендування холодильників, які розміщують в певних торгових залах.

Замовник розробив разом із нашими фахівцями оригінальний, яскравий та  привабливий дизайн. Метою якого було виділити з поміж інших Торгову Марку та привернути увагу якнайбільшої кількості потенційних споживачів.

Для нанесення на холодильники було використано кольорову самоклеючу плівку ORACAL 641 з ламінуванням. Поверхню плівки вибрали глянцеву, що робить даний дизайн яскравим та барвистим. Ми використовуємо для брендування плівку тільки німецького виробника. Це забезпечує високу стійкість до коливань температурних режимів, що характерно в нашому регіоні та довготривалість експонування рекламного сюжету.

Протягом певного періоду часу експонування який Ви оберете, Ваша Торгова Марка буде нагадувати про себе як існуючим, так і потенційним клієнтам.

Всі види брендування торгового обладнання  та оригінальність розробки дизайнів зможе для Вас запропонувати рекламна компанія АртПром.

Реклама на трамваї у Львові

JOIN UP2

Туристична компанія JOIN UP — один серед найбільших туроператорів Львова, допоможе Вам у виборі найкращого варіанту для відпочинку.
Компанія є нашим клієнтом і працює постійно над вдосконаленням своїх послуг. Реклама для даної компанії постійно змінюється та оновлюється. От і зараз даний туроператор зробив заміну дизайну на громадському транспорті ( трамваї ).
Даний макет наші дизайнери розробили спільно із представниками турфірми за корпоративними стандартами та з тематикою відпочинку.
Трамвай підготували та помалювали фарбою ПФ-116 згідно підібраної палітри кольорів. Використали самоклеючу плівку  ORACAL 641 з ламінуванням. Використання даної німецької плівки гарантує якісне та довготривале експонування реклами. Ламінування дає високу  насиченність і стабільність кольору на весь період прокату, та захищає зображення від УФ випромінювання і різних механічних впливів.
Розміщення зовнішньої реклами на трамваї – це оптимальний вибір, що дозволить якнайшвидше донести Ваші товари і послуги до потенційного клієнта. Адже трамвай перебуває постійно в русі, що дозволяє звернути увагу на рекламу яка розміщена на бортах транспортного засобу.

Найбільший вибір електротранспорту для Вас зможе запропонувати рекламна компанія АртПром.

Реклама на автобусі для ТМ ” Батік “

batik

Компанія “ СолоМія ” є одним з найбільших чайних виробників України, та компанією яка постійно дбає про розвиток та збільшення споживацької аудиторії. Постійне комплексне проведення реклами не залишає  дану торгову марку без уваги. Компанія постійно працює над оновленням своєї рекламної програми.
От і зараз було зроблено оновлення вже  існуючого  дизайну. Новий проект розміщення зовнішньої реклами на автобусі зробили в корпоративних теплих кольорах, з усіма вимогами та стандартами виробника. Всі побажання, щодо розробки дизайн-макету було враховано.
Монтажні роботи зроблено глянцевою плівкою ORACAL 641 з ламінуванням.Товщина даної плівки 75 мкм. Плівка витримує високі температурні режими та УФ-випромінювання.Для нанесення реклами на вікна було використано перфоровану плівку.
Реклама на громадському транспорті довготривала,  дає можливість привернення уваги до продукту який рекламується, та  підтримки інтересу до нього для подальшого успішного продажу.

Розміщення зовнішньої реклами на автобусі

shok

Мережа салонів техніки “ Шок ” має відкрито багато гіпермаркетів у Львові, Луцьку та в інших містах. Окрім магазинів, покупку можна здійснити також в інтернеті, де представлений широкий асортимент товару. Для збільшення аудиторії потенційних клієнтів, компанія замовила зовнішню рекламу на громадському транспорті.

Було грамотно підібрано маршрут, який дозволив захопити найбільшу кількість районів Львова. Рухоме рекламне зображення яке розміщене на бортах автобуса – це новий вид реклами, який впливає на різні верстви населення.

Для розробки макету ми використали зображення електротехніки, та великими  буквами відобразили електронну пошту замовника, що дозволяє перехожим запамʼятати чи записати адресу для замовлення або перегляду асортименту в інтернеті. Також в даному випадку, ми використали самоклеючу плівку німецького виробника ORACAL для рекламно- оформлювальних робіт. Для нашого нового проекту була використана повна заклейка автобуса.

Рекламно-виробнича компанія АртПром допоможе Вам зробити саме таку рекламу, яка допоможе створити додатковий попит на Вашу продукцію.

Реклама на автобусі у Львові

nobilux

На сьогоднішній день, металопластикові вікна — є важливою складовою сучасного житла.

Вікна можна замовити в спеціалізованих магазинах чи безпосередньо у виробника. Так виробник та офіційний представник європейської корпорації компанія “ Нобілюкс ” замовила зовнішню рекламу на транспорті. Новий сюжет розмістили на автобусі типу MERSEDES.

Для розробки макету було використано корпоративні кольори та відображено стиль та імідж виробника.

Для монтажу автобуса вибрали кольорову німецьку плівку ORACAL 641,  згідно попередньо погодженого дизайну. Самоклеюча плівка найбільш розповсюджена в рекламному виробництві.  Дана  вінілова плівка на клейкій основі дуже легко наноситься на будь-яку основу, треба тільки зняти паперову основу. Монтаж різних переходів та нерівностей супроводжується нагріванням плівки термофеном, що забезпечує  гладкість та рівність поверхні.

Розміщення зовнішньої реклами на транспорті має багато переваг. Найбільшою перевагою є те, що Ваша реклама постійно рухається, кількість людей  змінюється та зростає попит на продукцію.

Вивіска-вказівник для ТОВ ” Герко “

gerco

Компанія “Герко ”,  яка займається продажем поліуретанових клеїв та герметиків, замовила для себе зовнішню візуальну рекламу.      Дана табличка ( вказівник ) можна так назвати , має дуже великий спектр застосування. ЇЇ було встановлено на території, як інформаційну вказівну вивіску, що дуже зручно для швидкого місцезнаходження потенційним клієнтам.
Для виготовлення даної конструкції зварили металеву раму, поверх накладено було композитну панель, яку зігнули за допомогою фрезера та закріпили саморізами.
Букви наклеїли із кольорової самоклеючої плівки ORACAL 641. Кольори були підібрані згідно попередньо погодженого дизайн-макету.  Стрілка — із  світловідбиваючої плівки ORALITE. Яка є спеціально розроблена для оформлення різних табличок-вказівників.

Різні види зовнішньої реклами, виготолення табличок та вказівників різної конфігурації, може запропонувати для Вас рекламна компанія АртПром.

Світловий стіл для творчої майстерні “Сверлик”

sverlyk

Творча майстерня “Сверлик” замовила для себе світловий ( LED )  стіл, в якому було розміщено оригінальну деревʼяну карту України, яку зробили діти разом із зірками естради.

Даний проект мав привернути до себе якнайбільшу аудиторію людей, та показати що українці єдині і ніхто їх не зможе зламати.

Дану   зовнішню рекламну конструкцію ми зробили з металевої рами, яку обшили  композитною панеллю 3мм., та обклеїли  ламінованим широкоформатним друком, який був підібраний під структуру дерева. Деревʼяна стільниця із склеєного бруса покрита лаком. Колір підібрали згідно дизайн-макету.Система підсвітки світлодіоди 3 smd. Варто сказати, що дана система LED підсвітки не нагрівається, і має високу насиченість кольору. Що робить даний обʼєкт надзвичайно красивим. Захисний купол зроблено з прозорого акрилу 5 мм.

АртПром розробить та втілить в життя найкреативніший дизайн світлових конструкцій.

Світлова LED вивіска для ” Чудо Острів”

Дитячий супермаркет мережі “ Чудо Острів” замовили для себе світлову вивіску ( Акрилайт ) – новий вид елітної іміджевої реклами.
Даний вид реклами можна розміщувати як всередині- для оформлення інтерʼєрів , так і зовні.
В даному випадку ми розмістили сіті-лайт на будинку. Що в свою чергу збагачує фасад будинку та робить його вхід акуратним, привабливим та ефектним.
Конструкція була виготовлена з прозорого акрилу (оргскла) товщиною 8мм. Було використано внутрішнє підсвічування світлодіодами ( LED-підсвітка ) за допомогою П- подібного алюмінієвого профіля. Переваги світлодіодів в тому, що вони не нагріваються ,економні та мають великий термін експлуатації.Букви та зображення поклеєні світлорозсіючою, самоклеючою, транслюцентною плівкою ORACAL серії 8500. Кольори підібрали згідно логотипу компанії. Даний тип плівки підходить для обробки на плотерних установках. Висока еластичність дає можливість використовувати її на гнучких поверхнях. Довготривала і стійка до температурних коливань та УФ- випромінювання.
Для кріплення на стіну використали декоративні дюбеля.

Замовити для себе сіті-лайт  для оформлення інтерʼєру чи світлодіодну LED вивіску Ви зможете в компанії АртПром.

Реклама на тролейбусі для ” ССС ” в Луцьку

CCC

Виробник модного взуття “ССС”- є одним серед найбільших лідерів роздрібного взуття в Польщі. Відкрито багато магазинів в Торгових Центрах Польщі та в Україні. До відкриття нового магазину в Торговому Центрі було замовлено рекламу на тролейбусі в місті Луцьк.

Макет був розроблений нашими дизайнерами згідно всіх вимог та стандартів компанії.  Було використано  корпоративні кольори та стиль виробника.

Тролейбус помалювали фарбою ПФ -116 , згідно палітри кольорів та погодженого макету. Фарбування дає глянцевий ступінь блиску. Друк на самоклеючій німецькій плівці— ORACAL 641, з ламінуванням. Сама розповсюджена плівка для плотерної порізки, має тривалий термін експлуатації.

Кваліфіковані спеціалісти АртПром віднайдуть індивідуальний підхід для кожного  замовника  щодо  розробки

дизайну та розміщення зовнішньої реклами на тролейбусі в усіх містах України.

Реклама на автомобілі для компанії ” Діон”

Dion(1)

Вода це важлива складова нашого організму. Дуже важливим фактором є — споживання чистої та корисної води без різних домішок. Найкращим рішенням цього є доставка питної води.

От і постачальник питної води компанія “Діон” замовила для себе рекламу на корпоративному  транспорті. Реклама на автомобілі ( брендування ) – це новий іміджевий  вид реклами, який дозволяє збільшити кількість потенційних клієнтів. Розмістивши рекламу на корпоративному транспорті  погодження не потрібне.

Для даного сюжету було використано німецьку самоклеючу (вінілову) плівку ORACAL 641. Сама розповсюджена плівка для плотерної порізки . Дана плівка використовується для зовнішніх та внутрішніх робіт довготривалого терміну експлуатації. Діапазон температурної стійкості від -40 Сдо + 80 С. Був використаний широкоформатний повноколірний друк з роздільною здатністю 1080, було використане  гаряче ламінування рекламного зображення.

Зробивши рекламу на транспорті, Ви зможете донести інформацію про Вашу продукцію всюди, де буде знаходитись  Ваш автомобіль .

На рахунок реклами на автомобілі, звертайтесь в компанію АртПром.