Реклама на автобусі у Львові

sobol

Мережа магазинів «Соболь» є лідером в сфері продажу елітних виробів з хутра , та має дуже широкий асортимент товару.

Також в салонах є послуга індивідуального замовлення для клієнтів.

Компанія є нашим клієнтом. Ми зробили проект по розміщенні зовнішньої реклами на автобусі. Побачивши позитивний результат від розміщення такого виду реклами, менеджери компанії вирішили замовити ще одну одиницю транспорту.

Наші фахівці спільно із спеціалістами замовника підібрали ще одну транспортну одиницю з індивідуально підібраним маршрутом. Дизайн — макет зробили ідентичний попередньому транспорту. Зверху автобуса розмістили великими червоними буквами електронну пошту та номер телефону клієнта. Що дуже гарно гармонує на сіро – білому фоні. Для нанесення зображення використали плівку Oracal 641. Це плівка німецького виробника, яка має довготривалий термін експонування та є витривалою до негативних впливів навколишнього середовища.

Компанія АртПром запропонує індивідуальний дизайн для розробки Вашого рекламного проекту та допоможе вибрати оптимальний маршрут транспортного засобу.

Брендування автомобіля для СП “Фукс Мастила”

2222

Розміщення зовнішньої реклами на корпоративному транспорті це різновид реклами, який зараз використовується компаніями  дуже часто.

Брендування автомобілів має ряд переваг: – це насамперед розташування реклами на рівні очей та охоплення широкої аудиторії людей. Виготовивши і розмістивши рекламу на автомобілі, Ви отримаєте довготривале, безкоштовне експонування впродовж багагатьох років.

СП « Фукс Мастила » замовили брендування  корпоративного автомобіля. Макет розробили в корпоративних кольорах компанії, логотип був відтворений із точністю.

Для друку зображення використали самоклеючу плівку преміум класу, яка спеціально використовується для брендування корпоративного транспорту на довготривалий період-серії Oracal 751. Виробництво — Німеччина. Використовується для виконання дуже відповідальних робіт.

Брендування корпоративного транспорту — це найкращий  та найшвидший спосіб просування своїх товарів та послуг на території, по якій буде рухатися  дане  рекламне  зображення розміщене на бортах автомобіля.

Виготовлення штендера для Майстерні Ключів

11111

Штендер ( спотикач) — це найкращий спосіб привернути увагу та проінформувати про роботи та послуги чи різноманітні сезонні знижки. Каркас можна виготовити як деревяний так і металевий. Інформацію можна розмістити на одній або з двох сторін.

Майстерня Ключів замовила для себе металевий штендер. Адже дана конструкція має бути розміщена на вулиці, тому ми виготовили каркас даного стенду із металу, він є більш стійким до впливу погодніх умов. Цей інформаційний виносний рекламний щит зроблений в теплих жовто-червоних кольорах. Ми використали для нанесення зображення  фотодрук з німецької  плівки ORACAL 641. Світлову об’ємну стрілку, яка вказує на місцезнаходження майстерні зроблено з акрилу 3мм.,  обклеєну спеціальною червоною світлорозсіюючою плівкою серії Oracal 8500. Всередину всановили LED підсвітку ( світлодіоди). Даний LED елемент зробив даний рекламний щит  багатим та презентабельним.

Перевагою такого рекламного стенду є доступна вартість та простота встановлення такого виду  розміщення зовнішньої реклами.

Розміщення реклами на транспорті для ЖК “Greenville House “

Green5

Інвестиційна компанія « GreenVille House» запровадили новий проект по розміщенні зовнішньої реклами на транспорті.

Компанія вже запустила рекламу на трамваї та тролейбусі. Побачивши ефективність розміщення реклами такого характеру, забудовник вирішив зробити ще рекламу на маршрутному таксі та автобусі.

От тепер вулиці міста Львова, прикрашає ще дві одиниці транспорту із розміщеною рекламою на бортах.

Дизайн воконано в зелених теплих кольорах, корпоративний стиль відтворено із точністю. Що має дуже гарний вигляд, коли дане  рекламне зображення рухається вулицями міста. Зображення були  надрукувані  на німецькій самоклеючій плівці. Адже якість виготовлення і довготривалість експонування реклами для нас головна складова. Одні потенційні клієнти очікуючи на потрібний їм маршрут уважно зосереджено вдивляються в транспортний засіб, який проїзджає повз них. Інші люди, які їдуть на власному авто, дивляться на транспорт загалом. Отож одні, і другі не залишать без уваги транспортний засіб на якому розміщена цікаво продумана та оформлена рухома рекламна площина.

Розмістивши зовнішню рекламу на транспорті Ви обовязково досягнете бажано- позитивний результат від прокату, який очікували.

Реклама на трамваї у Львові

Житловий комплекс « Місто Трав» – це сучасний іноваційний житловий квартал з розміщеними комерційними площами та внутрішнім двориком. Даний забудовник запустив рекламу на транспорті. Це в свою чергу дозволить привернути увагу більшої аудиторії людей, та надасть змогу збільшити потік охочих придбати комфортне житло.

Розміщення зовнішньої  реклами на транспорті, а саме на трамваї, має ряд переваг: а саме даний транспортний засіб  повільно рухається вулицями міста,  даючи можливість перехожим та водіям автомобілів  уважно роздивитися рекламу яка рухається.

Також великою перевагою є те, що трамвай має велику площу для розміщення реклами.

Дизайн зробили в зелених кольорах, що дуже гармонує назві даного комплексу. Макет був надрукований на плотерній плівці німецького виробника ORACAL.

Рекламна компанія працює з дорогими,  якісними матеріалами, які мають велику тривалість експонування. Фахівці АртПром допоможуть запропонувати індивідуальний підхід для розробки дизайну різного характеру складності.

Штендери для ТМ ” Лімо”

LIMO8

Компанія «Лімо» є лідером на ринку з продажу морозива та підприємством яке має найбільший досвід у виробницві морозива. Компанія здобула собі на ринку хорошу репутацію. Зроку в рік впроваджує новинки та рекламну підтримку свого продукту.
Постійно ми можемо побачити різні рекламні площини, які розміщені на транспорті, на білбордах, на штендерах.
Компанія є нашим постійним клієнтом. От і зараз виробник замовив для себе  рекламно-торгівельні конструкції (штендери). Оскільки вони встановлюються із ціллю  привернення уваги, їх стараються зробити яскравими та максимально  замітними. В розробці макету ми взяли до уваги корпоративний стиль та кольори даної Торгової Марки. Виготовлення даного продукту багатогранне. Спочатку ми зробили дерев’яні рами. Пізніше готовий дизайн-макет надрукували на ламінованій банерній тканині та натягнули на раму закріпивши скобами.
Рекламна компанія АртПром допоможе  втілити в життя найвибагливіший, креативний індивідуальний задум щодо розміщення  Вашої реклами.

Зовнішня реклама на тролейбусі у Львові

dveri

Виробник та мережа салонів продажу у Львові «Всі двері» замовили рекламу на транспорті, а саме на великому  тролейбусі Шкода( гармошка). Замовник зробив багато рекламних впроваджень, для просування свого товару.  Але щоб досягти ще більшого напливу клієнтів, представники рекламної компанії Артпром разом із фахівцями салону вирішили запустити новий проект розміщення реклами на тролейбусі .
Даний проект вбачав  впроваджеення  нанесення інформації на велику  подвійну площину тролейбуса. Тролейбус зробили в двох кольорах: червоно-білих, що дуже гарно гармонує на фоні  вулиць міста Львова, по яких курсує даний транспортний засіб. Для нанесення зображення використали  плотерну самоклеючу плівку типу ORACAL.
Це  рухоме рекламне зображення не має собі рівних,  та не може залишити перехожих без уваги.
Найкращий спосіб привернення   та  залучення   найбільшої  аудиторії  людей- це розміщення  зовнішньої   реклами на транспорті.

Реклама на тролейбусах у Львові

intersono

Медичний ценр « Інтерсоно » це сучасний медичний заклад створений для індивідуального медичного та якісного обслуговування пацієнтів. Даний заклад працює на ринку впродовж декількох років, постійно підтримуючи просування своїх робіт і послуг різними рекламними носіями.

В даному випадку був розроблений новий проект по розміщенні зовнішньої реклами на тролейбусах у місті Львів. Даний вид реклами найкраще допоможе оточуючим взнати про місце знаходження та послуги, які надає дана медична установа. Наші спеціалісти разом із замовником розробили новий, цікавий, яскравий проект. Логотип та корпоративні кольори клієнта були чітко відображені. Для друку зображення рекламна компанія використала плівку німецького виробника серії  ORACAL. Дана плівка має високу якість, та можливість втілення різноманітних дизайнерських задумів.

Розміщення зовнішньої реклами на транспорті це найкращий варіант до швидкого залучення найбільшої кількості потенційних клієнтів.

Брендування корпоративного транспорту для ТМ “КВІТКА”

kvitka1

Постійний наш  клієнт та лідер на ринку продажу професійних інструментів  ТМ «Квітка» замовили брендування своїх автомобілів. Маючи впродовж декількох років певну кількість існуючих клієнтів, компанія має на меті залучити ще більшу аудиторію, шляхом постійного розміщення реклами. Замовник дбає про імідж компанії, та просування товару на ринку.

Дизайн розроблено для замовника під певну торгову марку , яка представлена в даній мережі. Кольори вибрали згідно Бренд — буку та погодженого  дизайн-макету. Корпоративний стиль чітко витримано в розробці та друкуванні макету. Використали дорогу німецьку плівку ORAGET, яка спеціально зроблена  під поклейку зображення на транспорт, та має тривалий термін експлуатації і є витривалою до різних погодніх умов.

Рекламна компанія АртПром розробила та розмістила зовнішню рекламу на корпоративному транспорті для мережі ТМ «Квітка» в Луцьку, Івано-Франківську та Львові.

Звертайтесь…

Реклама на автомобілі для ПП “Майстерня чистоти”

maysternya

Реклама на автомобілі- це ефективний спосіб якнайшвидше донести інформацію про роботи і послуги які надає Ваша компанія. Адже транспортний засіб постійно в русі і кількість людей які бачать дану рекламу постійно змінюється.

ПП «Майстерня чистоти» також замовила рекламу на корпоративному транспорті.

Розробку дизайну наші фахівці запропонували, беручи до уваги профіль компанії та послуги які надає фірма.

Для друку зображення на автомобіль, використали плівку ORAGET. Дана самоклеюча плівка бережно ставиться до поверхні на яку наклеюється. Що в свою чергу забезпечує довготривалість на естетичний вигляд рекламного зображення. Букви для нанесення на автомобіль були вирізані плотером на самоклеючій плівці преміум класу ORACAL 751. Виробництво- Німеччина. Є 116 різних кольорів. Дану плівку використовують для виконання відповідальних робіт. Товщина 60 мкм. Також плівка має велику стійкість до різних жирів, паливних матеріалів, розчинників та слабких кислот.

Брендування автомобіля – це один із найкращих видів зовнішньої реклами. Даний вид реклами використовують всі компанії, адже кількість потенційних споживачів зростає відповідно із зростанням прибутку.

Найвибагливіші та оригінальні ідеї по розміщенні реклами на корпоративному транспорті рекламно-виробнича компанія АртПром зробить саме для Вас!