Широкоформатний друк Львів

Широкоформатний друк у Львові

Широкоформатний друк – це створення зображення довільних розмірів методом цифрового друку на різних носіях. Під довільними розмірами маються на увазі будь-які розміри. Плоттери можуть друкувати шириною до 5 метрів, а довжина обмежена довжиною рулону матеріалу (як правило 50 м). Якщо потрібно зображення більших розмірів, то воно розбивається на частини (тайли), друкується і потім склеюється в єдиний елемент. Продовження

Виготовлення зовнішніх рекламних вивісок

Виготовлення зовнішніх рекламних вивісок на замовлення

Зовнішня вивіска у Львові  – ефективна і дієва рекламна конструкція. Якщо в даний момент ви перебуваєте в пошуках компанії, у якої можна замовити вивіску і яка може в стислі терміни, максимально красиво і якісно, врахувавши всі ваші побажання, виготовити для вас рекламні вивіски та інші об’єкти реклами інших форматів, варто звернутися в компанію «АртПром». Продовження

Реклама на маршрутках

Реклама на маршрутках у Львові

Реклама на маршрутках у Львові на сьогоднішній день динамічно розвивається та є однією з найефективніших видів зовнішньої реклами, яку можна концентровано (точково) направити на потенційного споживача.

Реклама на маршрутках добре запам’ятовується, завдяки своїй динамічності, порівняно зі статичними рекламоносіями.

Це дає можливість охопити практично всі цільові сегменти: пасажирів громадського транспорту та пішоходів. Продовження

Історія реклами на транспорті

Історія реклами на транспорті

Ще з Стародавніх часів реклама стала невід’ємною частиною життя людей. Перші рекламні повідомлення були знайдені в Єгипті під час розкопок міста Мемфіс і датуються 1тис. до н.е. Реклама з’явилася одночасно з виникненням писемності та торговельних відносин.

В стародавньому світі люди інформували інших про послуги, які вони надавали, і товари, якими торгували. Це була своєрідна реклама. Рекламні повідомлення писали чи малювали на табличках, пізніше на папері, або виголошували усно. Продовження

Іторія реклами

Розвиток зовнішньої реклами Львова наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.

Автор: Ігор ГОЛУБ

У статті автор акцентує на формуванні фірмового стилю та іміджу завдяки візуальній рекламі. Визначає технічні особливості, що видозмінили її, а саме новий тип зовнішньої реклами – світлову, яка суттєво змінила інформаційне середовище міста у вечірній час доби та дизайн-оформлення вулиць загалом. Продовження

Реклама в маршрутках

Реклама в маршрутках у Львові

Більшість городян і гостей нашого міста, позбавлені задоволення користуватися власним автомобілем, змушені щоденно пересуватися міським громадським транспортом та на маршрутних таксі. Продовження

Реклама на транспорті

Реклама на транспорті у Львові

Реклама на транспорті у Львові є одним із найбільш ефективних способів проведення рекламної компанії по просуванню вашого бізнесу, оскільки пасажиропотік і кількість транспорту у Львові постійно збільшується. Продовження

Зовнішня реклама у Львові

Зовнішня реклама у Львові

Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, яка розміщена на спеціальних конструкціях, щитах, на вулицях, на будівлях, на транспорті, тобто це реклама, яка знаходиться поза межами приміщень магазинів, офісів, закладів тощо. Цільовою аудиторією такої реклами є пішоходи, водії, пасажири. Продовження

Брендування транспорту (автомобілів)

Наклейки на машину

Наклейки на машину це хороший спосіб вирізнятися в транспортному потоці. Недаремно автомобілі пожежників, швидкої медичної допомоги, міліції, інкасаторів вже понад століття використовують для цього наклейки на машину. Продовження

ЛЬвівська реклама

Львівська реклама

Львівська реклама – це все рекламне наповнення міста на різноманітних носіях реклами. Рекламні повідомлення відрізняються за способом розміщення, змістом, масштабами носіїв, територіальним охопленням.

Сучасне місто не можливо уявити без реклами, яка з різних сторін намагається «достукатися» до потенційного клієнта.

Найбільше шансів привернути увагу аудиторії мають великі рекламні конструкції чи рухомі носії реклами: щити, арки, сітілайти, дахові конструкції, об’ємні світлові вивіски, громадський транспорт (трамваї, тролейбуси, маршрутні таксі). Але малі рекламні носії такі як штендери, таблички, лайтбокс, банери, оформлені вітрини тощо, теж вдало виконують функції, оскільки зосереджені на приверненні уваги до конкретної торгової точки. Продовження

Сторінка 17 з 18« Перша...10...1415161718