Реклама на транспорті Львів

Яка кількість транспорту потрібна для дієвого рекламування

Якщо Вам необхідно організувати якісну, ефективну рекламну кампанію і при цьому максимально залучити відповідну кількість потенційних споживачів, пропонуємо наші послуги створення та виготовлення реклами. Львів, зокрема наша львівська рекламна агенція тривалий час займається виробництвом, розповсюдженням зовнішньої, транспортної реклами. Протягом 13-річного терміну продуктивної реалізації на сучасному ринку ми зуміли заявити про себе як про агенство, що знає, яку саме рекламу слід реалізувати для наших клієнтів.

Скажімо, коли йдеться про вигідний на сьогодні спосіб рекламування із залученням громадського й корпоративного транспорту в ролі рекламоносія, рекомендуємо звертатися до нашої компанії. Ми оперативно сформуємо найкраще рішення саме для Вашого бізнесу за доступною вартістю.

Реклама на транспорті

Реклама на транспорті

Зокрема, щоб забезпечити ефективну рекламну кампанію у великих західноукраїнських містах типу Львова, необхідно залучити:

  • мінімум 6 шт. тролейбусів, трамваїв або великих автобусів (на вибір);

або

  • 10 шт. маршруток (середній за розмірами транспортний засіб).

Для вигідного рекламування в інших містах Західної України рекомендуємо експлуатувати під Вашу унікальну рекламу:

  • 4 шт. великогабаритних засобів пересування;

або

  • 6 шт. маршрутних таксі.

Для продуктивного інформування про Ваші товари, послуги, імідж вигідно орендувати такі транспортні засоби, як тролейбус, трамвай, автобус, міжміський транспорт, міська маршрутка. Реклама, ціна якої є оптимальною у нашому агенстві, даного виду якісно експонується на бортах громадського транспорту протягом 6-місячного часу (термін прокату). Зробивши та поклеївши один раз ексклюзивну рекламу, можна бути впевненим у дієвості такого інформування впродовж тривалого часового проміжку.

Реклама на транспорті Львів

Реклама на транспорті Львів

З метою успішної реалізації рекламної кампанії наші експерти рекомендують:

  1. Застосовувати оптимальну кількість транспортних засобів для розміщення реклами. Важливий момент! Грамотне привернення уваги, зацікавлення потенційних споживачів відбувається не за рахунок інтенсивності обклеєних бортів транспорту, а завдяки кількості переглядів Ваших унікальних рекламних зображень.
  2. Реклама краще “працюватиме”, якщо прикрасити нею більше тролейбусів або трамваїв, але з меншою площею поклейки. Адже більш важливою є частота переглядів, ніж обсяги заклеєної площі громадського транспорту.
  3. Підбирати маршрут автобуса, маршрутки чи трамвая згідно з типом потенційного споживача, на якого орієнтований Ваш продукт, послуги. Щоденно транспорті засоби перевозять пасажирів орієнтовно 16 год. Протягом одного рейсу тролейбус, автобус або маршрутне таксі може активізувати необхідну цільову аудиторію на 15-25 вулицях — чималий показник для привернення уваги, зацікавлення Ваших покупців.