Реклама в маршрутках

Реклама в маршрутках у Львові

Більшість городян і гостей нашого міста, позбавлені задоволення користуватися власним автомобілем, змушені щоденно пересуватися міським громадським транспортом та на маршрутних таксі.

Переваги маршруток в порівнянні з міськими автобусами, трамваями і тролейбусами очевидні: це швидкість, зручність, навіть можливість скористатись зупинкою “тут-ка і там-ка” а не чекати «свого» автобуса (що особливо важливо в негоду та зимовий час). Тим більше, вартість проїзду в міському транспорті не дешевша «швидких» маршруток, а перелік маршрутів «приватників» досить великий.

Львів – місто чимале. Щоденні піші прогулянки на роботу з одного кутка нашого міста в інший не дуже популярний вид пересування.

Реклама в маршрутках

Сідаючи в салон маршрутки, пасажири їдуть і дивляться у вікно та один на одного, а могли б дивитися на Вашу рекламу, яку розмістить для вас в маршрутках лідер реклами у Львові – компанія АртПром.

Салонна реклама на транспортіМаршрутки ніколи не бувають порожніми. Більшість пасажирів пересуваються по місту двічі на день, витрачаючи на дорогу в середньому 15-20 хвилин, що дозволяє їм не один раз прочитати Вашу рекламу в маршрутці і навіть при необхідності записати контакти, а при зацікавленості – розповісти друзям і знайомим.

Навіть просте механічне запам’ятовування завжди буде на руку рекламодавцю – це вже формується база потенційних споживачів і окреслюється бренд Вашої компанії.

Пасажири маршруток, як правило, люди молоді та середніх років (діти та пенсіонери надають перевагу міському транспорту), тобто це вже потенційні покупці Вашої продукції або споживачі Ваших послуг.

Якою ж буває реклама в салоні маршрутних таксі?

  1. Реклама на підголівниках пасажирських сидінь, розміщена у спеціальних кишеньках. Формат такої реклами: від А4 і менше. Кишеньки зроблені з якісного пластику відмінної прозорості і міцно вшиті в підголівники.
    Переваги:

    • Така реклама в маршрутці знаходиться в прямому контакті, безпосередньо на рівні очей «сидячого» пасажира;
    • Спрямована на кожного «сидячого» пасажира;
    • Барвиста, яскрава, вона привертає увагу. Шрифт великий, доступний для читання. Інформація повна, достатня для «натхнення» на покупку.
  2. Рекламні буклети в салоні маршрутки. Розміщення таких листівок відбувається у спеціальних пластикових кишеньках, розташованих в салоні маршрутки, як правило, над вікнами і на панелі за місцем водія. Формат буклетів від А3 до А5.
    Переваги:

    • Рекламні місця проглядаються навіть «стоячими» пасажирами;
    • При розміщенні в двох-трьох рекламних місцях одного транспортного засобу забезпечує прочитання (візуальне сканування) всіма пасажирами;
    • Формат А3 достатній для огляду навіть з дальнього кута маршрутки. Шрифт великий, буклет яскравий, інформація повноцінна.

Які ж переваги цього виду реклами?

  1. Новизна. Реклама в салонах маршруток у Львові пропонує щось нове. А нове – це завжди цікаво і привабливо.
  2. Довгий контакт. Дивитись в салоні нікуди, маршрут, як правило, відомий, пейзажі за вікнами теж. Середній час пересування в маршрутці – 15-20 хвилин. Багаторазове прочитання Вашої реклами забезпечено і не одним пасажиром.
  3. Часті повторні контакти. Від будинку – на роботу – і назад, від дому – на навчання – і назад: це найпопулярніші щоденні маршрути. І пересування найчастіше відбувається по одному і тому ж маршруту.
  4. Безпосередній контакт кожного потенційного споживача. Буклети розміщені таким чином, що дозволяють прочитати їх усім пасажирам маршрутного таксі у Львові.
  5. Велика кількість переглядів. Середнє число пасажирів маршрутки на місяць: 18-25 000 чоловік. Одне маршрутне таксі перевозить за день в середньому 400 пасажирів. І всі вони мають самий безпосередній контакт з Вашою рекламою.
  6. Механічне запам’ятовування. Постійний контакт з інформацією рекламних буклетів, змушує підсвідомо запам’ятовувати Ваш продукт або послугу, що автоматично збільшує базу Ваших потенційних клієнтів.
  7. Можливість розміщення великої кількості інформації. У салоні одного ТЗ може бути розміщено від 20 до 30 рекламних листівок різної спрямованості як одного, так і декількох рекламодавців.
  8. Повнота, повноцінність розміщеної інформації. Друк листівок повноколірний, найвищої якості, насичених відтінків, яскравих фарб. Формат забезпечує присутність мінімально-необхідної кількості інформації.

Трохи статистичних даних

Звернімось до Вікіпедії та поглянемо на статистику. А вона нам говорить:

За 2010 рік автобусним транспортом в місті перевезено 128,9 мільйонів пасажирів, що становить 63,1 % всіх пасажирських перевезень у місті.

Не погані цифри, авжеж?