Основною характеристикою якості широкоформатного друку є роздільна здатність шорокоформатного принтера (плоттера). Вимірюється даний параметр у точках на квадратний дюйм і на сучасному обладнанні коливається від 180 до 1440dpi (точок на дюйм).
Для широкоформатного друку характерні:
- Якість друку;
- Чіткість і точність кольорів;
- Стійкість до зовнішніх пошкоджень.
Чим вища роздільна здатність – тим якісніше, виразніше віддруковане зображення. Безумовно якість друку залежить не тільки від здатності принтера, але і від якості оригінал макету. На нашому підприємстві працюють дипломовані фахівці в галузі графіки та дизайну, вони з задоволенням і знанням своєї справи розроблять і підготують до друку якісний оригінал макет, який дозволить віддрукувати дійсно бездоганну друковану продукцію найвищої якості за прийнятною ціною.
Для зовнішньої реклами, як правило, застосовують обладнання з роздільною здатністю від 180 до 360 точок на дюйм, тому що зображення знаходиться на значній відстані від очей, де не видно деякі недоліки друку.
Обладнання з роздільною здатністю від 720 до 1440 точок на дюйм використовують в основному для інтер’єрної реклами або для зовнішньої реклами високого класу. Даний широкоформатний друк характеризується зниженою стійкістю до впливів зовнішнього середовища, плівку, після нанесення на неї такого виду друку, захищають шляхом ламінування.
По стійкості до зовнішнього середовища широкоформатний друк поділяється на друк жорстким (нерідко називають твердим) сольвентом і екосольвентом (зазвичай називають м’яким). Ці два види друку, як стає зрозуміло з назв, розрізняються властивостями чорнила. Одні більш жорсткі і витримують більш сильний вплив зовнішнього середовища (сонячне випромінювання, подряпини) інші чорнило більш м’які і менш захищені від зовнішніх впливів. Другий вид друку характеризується більш чіткою якістю і застосовується всередині приміщень, де немає сонця і сторонніх впливів. Перший же вид застосовується в основному для зовнішньої реклами, яка знаходиться під постійним негативним впливом зовнішніх факторів.
Залежно від того, де розміщується виріб широкоформатного друку у Львові (на вулиці або в приміщенні), буде обраний відповідний матеріал, що максимально відповідає термінам експлуатації рекламної продукції.