Реклама на маршрутках

Реклама на маршрутках у Львові

Реклама на маршрутках у Львові на сьогоднішній день динамічно розвивається та є однією з найефективніших видів зовнішньої реклами, яку можна концентровано (точково) направити на потенційного споживача.

Реклама на маршрутках добре запам’ятовується, завдяки своїй динамічності, порівняно зі статичними рекламоносіями.

Це дає можливість охопити практично всі цільові сегменти: пасажирів громадського транспорту та пішоходів.

Реклама на транспорті у Львові має ряд переваг:

  1. Широке охоплення цільової аудиторії

    Курсуючи по місту 15-18 годин на добу, реклама на маршрутках впливає на всі верстви населення: пішоходи з обох сторін вулиць, пасажири приватного та громадського транспорту, водії приватного та громадського транспорту.

  2. Охоплення певних районів

    Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що реклама на маршрутках у Львові дає можливість якісно реалізувати рекламну кампанію, покривши необхідну ділянку, центральні вулиці або все місто, завдяки мобільності рекламного носія. У приватних випадках, клієнта цікавить проведення рекламної кампанії не в усьому місті, а в одному – двох районах.

    Реклама на транспорті дозволяє створити концентровану маршрутну програму, охоплюючи ту частину міста, яка відповідає вимогам проведення рекламної кампанії.

  3. Високий показник запам’ятовування

    Динамічність і мобільність такої реклами привертає увагу пішоходів і водіїв. На відміну від теле і радіороликів, реклама на транспорті у Львові не встигає набридати споживачеві, а якісно і красиво оформлені борта маршрутних таксі, дають відмінний візуальний ефект, що підвищує запам’ятовуваність рекламного повідомлення.

  4. Маршрутна програма

    Маршрутна програма – це певний перелік маршрутів рухомого транспорту, в період рекламної кампанії. Грамотно змодельована маршрутна програма дозволяє, залежно від вимог рекламної кампанії, охопити лише певні вулиці, або все місто цілком, а також підвищити впізнаваність Вашого бренду та солідності фірми загалом.

  5. Висока повторюваність

    Низька вартість розміщення реклами дозволяє оформити велику кількість транспорту для наповнення Вашою рекламою. Таким чином повторюваність рекламного повідомлення на вулицях міста зростає. Це дає високий рівень конкурентоспроможності рекламі на маршрутках, по відношенню до інших рекламоносіїв.

  6. Охоплення центральних вулиць міста

    У великих містах, центральні вулиці звільняють від рекламних конструкцій, такі як щити 3Х6 та рекламні розтяжки через дорогу. Реклама на транспорті дає можливість з’явитися на центральних вулицях без питань і претензій до неї, тим самим створюючи повне і найбільш якісне охоплення міста.

    Не варто забувати, що транспорт, оформлений рекламою, з’являється перманентно в різних частинах міста, тим самим доносить інформацію до віддалених районів.

  7. Низька вартість одного рекламного контакту

    Розміщення реклами на транспорті обходиться набагато дешевше, ніж на інших інформаційних носіях. А постійне пересування по місту, серед високого пасажиропотоку та водіїв транспортних засобів, робить вартість одного візуального контакту з рекламним повідомленням, дуже низькою.

  8. Широкий асортимент форматів

    Сьогодні реклама на маршрутках у Львові може запропонувати кілька варіантів розміщення рекламного повідомлення, як на довгострокові, так і на короткострокові періоди, а значить дає можливість найбільш точно відповідати вимогам рекламної кампанії. Можливість використання економічних і нестандартних форматів, безсумнівно приводять рекламу на транспорті в число лідерів рекламного ринку.

    При виборі цільової аудиторії і кінцевого адресата, замовник може підібрати відповідний формат розміщення для своєї рекламної кампанії.

Розміщення рекламного повідомлення на маршрутці

Стандартне розміщення на всій поверхні маршрутки змусить звернути увагу споживачів на Ваш продукт або послугу.

Фірмовий стиль, логотип, слоган компанії, в поєднанні з динамікою і красою оформлених бортів транспортного засобу, дають відмінний візуальний ефект, що підвищує запам’ятовуваність рекламного повідомлення.

Все це дозволить найкращим чином заявити про себе і створити позитивне враження про об’єкт рекламної кампанії.