Один з найбільш недорогих, але ефективних видів зовнішньої реклами у Львові – це штендер. Що це таке і в чому полягають особливості його виготовлення? Штендер – це невелика виносна рекламна конструкція, що має одну або дві площини для нанесення зображення У такому вигляді можуть виконуватися вказівники розташування фірми або офісу, реклама конкретної послуги чи товару. Особливо це актуально для великих ділових або торгових центрів – у цьому випадку такі щити допомагають виділити вашу компанію серед її численних “сусідів”.
Переваги штендерів
Переваги штендерів – їх мобільність ( таку рекламу легко встановити , прибрати або перенести в інше місце), порівняно низька ціна і досить висока ефективність. Виробництво таких щитів здійснюється в досить стислі терміни і не вимагає особливих витрат.
Для розміщення штендерів на вулиці існують певні правила, що встановлюються зазвичай адміністрацією міста (їх мета – створити максимально безпечні умови для пішоходів і транспорту).
Типи штендерів
Штендери можуть бути складними або нескладними, а також стандартними або ексклюзивними . Стандартні вироби виконуються з готового каркаса і мають типові параметри і прямокутну форму. Це найпростіший вид, але і тут можливо варіанти. Штендери при цьому можуть бути одно-або двосторонніми , розкладними або арочними.
Ексклюзивні штендери можуть бути практично будь-якої форми і розміру – у вигляді рекламованого товару (наприклад , панелі мобільного телефону), фігури у зріст людини і т.д. Якщо конструкція використовується в якості вказівника, то її панель може бути виконана у вигляді стрілки – найчастіше це робиться , якщо штендер встановлюється недалеко від вашої торгової точки або офісу.
Для пунктів обміну валют, мереж громадського харчування часто замовляють конструкції, в яких передбачені рамки для змінних даних – тобто табличок з числовою або текстовою інформацією. Таким чином, можна змінювати курс валют, ціни і страви в меню.
Також можливе виготовлення світлових штендерів із застосуванням відповідних технологій ( EEFL ) і тонких світлових панелей. Однак найчастіше використовуються, звичайні, стандартні конструкції. Каркас штендера при цьому зазвичай виготовляється з металевої труби ( полегшеної – для більш мобільних виробів, або профільної – для вуличної реклами, щоб протистояти сильному вітрі). Найбільш оптимальний варіант з точки зору стійкості до погодніх умов – розкладна конструкція типу “будиночок”, що має чотири точки опори.
Матеріали для виготовлення штендерів
Для виготовлення штендерів використоввують матеріали:
- пластик;
- оцинковане залізо4
- стільниковий полікарбонат;
- оргаліт;
До вибору матеріалу потрібно поставитися відповідально, тому що від цього залежить термін служби реклами. Найдешевший матеріал – це оргаліт. Однак для зовнішніх штендерів , які постійно будуть перебувати на вулиці, він не підійде, так як він дуже гігроскопічний, а значить, намокає під дощем, а крім того, відрізняється крихкістю і ламається навіть при слабкому ударі. Відновленню він не підлягає. Якщо ж вам потрібен штендер для виставки або аналогічного заходу, то це непоганий варіант.
Тонкий пластик (до 3 мм) також не рекомендується встановлювати на вулиці, так як він не відрізняється стійкістю до низьких температур. Більш товстий пластик обійдеться в ту ж ціну, що і метал.
Більш міцний матеріал – оцинковане залізо. Правда, при падінні конструкції панелі з цього матеріалу можуть погнутися, проте це дуже непоганий варіант навіть і для вуличної реклами. Виготовлення рекламних панелей з цього матеріалу – процес досить трудомісткий. Стільниковий полікарбонат – матеріал який найкраще підходить для зовнішньої реклами. Його переваги – в міцності і стійкості до погодних умов. Із стільникового полікарбонату часто роблять навіть навіси і дашки над входами.
Саме зображення може наноситися декількома методами – або аплікацією з вінілової плівки, або у вигляді банерної розтяжки (це варіант для штендерів, які перебуватимуть у приміщенні і не розраховані на тривалий термін – наприклад, виготовлених спеціально для виставок). А в деяких випадках, коли необхідно високу якість і стійкість зображення – застосовується процедура друку на пластиці.
Дизайн штендерів
Особливу увагу потрібно приділити розробці дизайну рекламного поля штендера. Інформація, яка на ньому розміщується, має привернути увагу споживача, але бути лаконічною.
Для найбільш ефективного дизайну потрібно врахувати не тільки фірмовий стиль вашої компанії, але і місце, в якому буде розташовуватися штендер. Це означає, що потрібно проаналізувати вивіски та іншу зовнішню рекламу ваших “сусідів”, у тому числі і вітрини, а також архітектурний стиль навколишніх будинків. Штендер повинен вписатися в навколишнє середовище, і при цьому відрізнятися від вивісок та щитів інших фірм і компаній.
Тексту на рекламному полі повинно бути небагато, і він повинен бути достатньо великим. Щоб його легко можна було прочитати на ходу. Ключові слова і логотип – це найважливіша частина інформації, їх потрібно виділити іншим кольором, виходячи зі свого корпоративного стилю.
Іноді достатньо привабливо виглядає і мнохромний дизайн, особливо якщо навколо повно строкатих і кричущих вивісок. У цьому випадку він буде виділятися на загальному фоні. А макет такого штендера можна легко зробити на ріжучому плотері, а потім методом аплікації перенести на рекламну панель. Таке зображення буде виглядати чітко, контрастно і привабливо. А виготовити його можна швидше, ніж методом повноколірного друку.
Зображення, в якому використовується більше 4 кольорів, необхідно виконати на кольоровому принтері. Це виправдано, якщо для макета використовуються фотографії чи малюнки. Так як текст, в якому присутній хоча б три кольори, стомлює око і не концентрує увагу.
ЗУКР «АртПром» здійснює комплексний підхід до виготовлення штендерів будь-якої форми та оригінального дизайну у Львові. Зателефонуйте нам за номерами: (067) 684-95-05 або (073) 167-36-35, детально на сторінці Контакти