- Оригінальний дизайн
- Ефективність
- Доступна вартість
- Широкий вибір продукції
- Доступна вартість
- Вигідне розміщення
Компанія «АртПром» із задоволенням допоможе Вам в дизайні та виготовленні POS-продукціїї різного типу.
Зателефонуйте нам за номерами: (067) 684-95-05 або (073) 167-36-35, детально на сторінці Контакти
POS-продукція – це рекламні матеріали, які розміщуються в місцях продажу і привертають увагу покупців до продукції. Абревіатура POS походить від англійського виразу «Point of Sales», що означає «точка продажу». POS-продукція – це невід’ємний елемент ефективної програми мерчандайзингу та продажів. Такі матеріали повинні бути ексклюзивними та оригінальними, максимально відповідати іміджу бренду та компанії. POS-продукція допомагає чітко позиціонувати продукт в свідомості покупця.
POS-продукція може бути представлена найрізноманітнішими матеріалами: воблери, цінники, стоппери, шелфтокери, пластикові лотки, наклейки, прапорці, декоративні магніти, підставки, постери, календарики, листівки, блокноти чи будь-які інші матеріали. POS-продукція виділяє конкретних товар чи торгову марку на полицях магазинів, супермаркетів. Розміщення в точках продажу рекламних матеріалів впливає на покупця саме в момент покупки, що забезпечує ефективність використання.
Весь спектр послуг з виготовлення POS-продукції:
- Виготовлення наклейок та підставок, а також воблерів, шелфтокерів
- Виготовлення рекламних прапорців та магнітів
- Виготовлення рамок та табличок
- Виготовлення кишень для поліграфії
Що потрібно знати про POS-продукцію
Основне завдання
В маркетингу існує перевірена часом теорія «двосекундного вибуху», за якою саме за дві секунди у свідомості покупця закладається продукт, що рекламується. Саме тому POS-продукція використовується, щоб привернути і запам’ятатися покупцю, спрямувати його вибір на користь певного товару чи торгової марки. Успіхом вважається вже те, що покупець зацікавився конкретним товаром на полиці супермаркету.
Довгострокова мета POS-продукції – формування в сприйнятті споживача більшої цінності фірмових товарів, торгової марки, іміджу компанії; короткострокова мета – створення додаткової цінності товару для споживача.
Різноманітність продукції
Широкий вибір видів POS-продкції дозволяє робити її оригінальною, яскравою та цікавою для покупця. Для створення системи ефективного мерчандайзингу необхідно використовувати POS-матеріали.
Правильна схема розміщення POS-продукції в точці контакту з покупцем – один з найважливіших інструментів стимулювання збуту.