POS продукція в місцях продажу ПОС матеріали - воблери, таблички

POS – продукція

POS-продукція
  • Оригінальний дизайн
  • Ефективність
  • Доступна вартість
  • Широкий вибір продукції
  • Доступна вартість
  • Вигідне розміщення

Компанія «АртПром» із задоволенням допоможе Вам в дизайні та виготовленні POS-продукціїї різного типу.
Зателефонуйте нам за номерами: (067) 684-95-05 або (073) 167-36-35, детально на сторінці Контакти

POS-продукція – це рекламні матеріали, які розміщуються в місцях продажу і привертають увагу покупців до продукції. Абревіатура POS походить від англійського виразу «Point of Sales», що означає «точка продажу». POS-продукція – це невід’ємний елемент ефективної програми мерчандайзингу та продажів. Такі матеріали повинні бути ексклюзивними та оригінальними, максимально відповідати іміджу бренду та компанії. POS-продукція допомагає чітко позиціонувати продукт в свідомості покупця.

POS-продукція може бути представлена найрізноманітнішими  матеріалами: воблери, цінники, стоппери,  шелфтокери, пластикові лотки, наклейки, прапорці, декоративні  магніти, підставки,  постери, календарики, листівки, блокноти чи будь-які інші матеріали. POS-продукція виділяє конкретних товар чи торгову марку на полицях магазинів, супермаркетів. Розміщення в точках продажу рекламних матеріалів впливає на покупця саме в момент покупки, що забезпечує ефективність використання.

Весь спектр послуг з виготовлення POS-продукції:

Що потрібно знати про POS-продукцію

Основне завдання

В маркетингу існує перевірена часом теорія «двосекундного вибуху», за якою саме за дві секунди  у свідомості покупця закладається  продукт, що рекламується.  Саме тому POS-продукція використовується, щоб привернути і запам’ятатися покупцю, спрямувати його вибір на користь певного  товару чи торгової марки. Успіхом вважається вже те, що покупець зацікавився конкретним  товаром на полиці супермаркету.

Довгострокова мета POS-продукції  – формування в сприйнятті споживача більшої цінності фірмових товарів, торгової марки, іміджу компанії; короткострокова мета  – створення додаткової цінності товару для споживача.

Різноманітність продукції

Широкий вибір видів POS-продкції дозволяє робити її оригінальною, яскравою та цікавою для покупця. Для створення системи ефективного мерчандайзингу необхідно використовувати POS-матеріали.

Правильна  схема розміщення POS-продукції в точці контакту з покупцем  – один з найважливіших інструментів стимулювання збуту.

POS – від англійського “Point of Sales” – рекламні матеріали, які використовуються для оформлення місць продажу. Мета POS матеріалів – залучення уваги покупця до певного бренду або товару для збільшення продажів. POS матеріали – ефективний маркетинговий інструмент, який мотивує клієнта до здійснення покупки безпосередньо в магазині, тобто негайно.

Покупці, вивчаючи POS – матеріали виготовлені ЗУРК “АртПром”, швидко і в доступній формі одержують інформацію про переваги продукції. Таким чином, за рахунок інформативності і здатності привертати увагу до товару, POS-матеріали стимулюють продажі. Вміло спланувавши рекламну кампанію, навіть при скромному бюджеті можна успішно просувати свій товар в місцях продажів.

ЗУРК “АртПром” здійснює виготовлення таких POS – матеріалів:

  • шелфтокер — смужка матеріалу з паперу або картону із зображенням торговельної марки, ціни й іншої інформації. Розміщується, як правило, на полицях в місцях продажів, виділяючи, таким чином, позицію товару і привертаючи додаткову увагу до встановленого на них товару;
  • воблер — невелика конструкція на тонкій гнучкій пластиковій ніжці, що містить інформацію про товар, яка створює ефект тремтіння (від руху повітря), тим самим привертаючи увагу;
  • таблички – невеликі пластикові або картонні прямокутники, що містять рекламу та інформують: «відкрито» / «закрито», «від себе» / «на себе»;
  • наклейки;
  • фірмові цінники;
  • підставки;
  • кишеньки для поліграфії;
  • флаєри;
  • рекламні прапорці та магніти.
POS продукція у Львові POS продукція Шелфтокер