Виробник та мережа салонів продажу у Львові «Всі двері» замовили рекламу на транспорті, а саме на великому тролейбусі Шкода( гармошка). Замовник зробив багато рекламних впроваджень, для просування свого товару. Але щоб досягти ще більшого напливу клієнтів, представники рекламної компанії Артпром разом із фахівцями салону вирішили запустити новий проект розміщення реклами на тролейбусі .
Даний проект вбачав впроваджеення нанесення інформації на велику подвійну площину тролейбуса. Тролейбус зробили в двох кольорах: червоно-білих, що дуже гарно гармонує на фоні вулиць міста Львова, по яких курсує даний транспортний засіб. Для нанесення зображення використали плотерну самоклеючу плівку типу ORACAL.
Це рухоме рекламне зображення не має собі рівних, та не може залишити перехожих без уваги.
Найкращий спосіб привернення та залучення найбільшої аудиторії людей- це розміщення зовнішньої реклами на транспорті.