Світлові короби та лайтбокси у Львові

 

Виготовлення зовнішніх рекламних вивісок

Світлові коробиабо лайтбокси – один з найвідоміших видів зовнішньої реклами, що став невід’ємною частиною ландшафту мегаполісів. Ввечері саме яскраві інформаційні стенди та вивіски на фасадах будівель створюють неповторну атмосферу нічного міста.

Однак основне завдання даного типу зовнішньої реклами – підвищення привабливості, впізнаваності та популярності компанії, бренду або продукту. І якщо судити за попитом на ці конструкції, зі своїми цілями вони успішно справляються.
Найчастіше лайтбокси використовуються магазинами, кафе, кінотеатрами і іншими торгово-розважальними закладами. Не менш популярні світлові короби і у виробників товарів масового споживання, у міської влади, кінопрокатних компаній. Про особливості, різновиди, плюси і мінуси цих рекламних конструкцій ми поговоримо в даній статті.

Світлові короби: переваги і недоліки

Конструкція лайтбоксу зазвичай являє собою герметичний короб з металу зі світлопроникною передньою панеллю, що підсвічується зсередини. Саме завдяки підсвічуванню лайтбокси виглядають настільки ефектно і привабливо на дахах і фасадах торгових і бізнес-центрів, магазинів, кінотеатрів.
Однак сфера застосування світлових коробів на цьому не закінчується: їх можна побачити на вулицях уздовж доріг і автострад, в підземних переходах, в метро, на зупинках, вокзалах, в аеропортах і т.д. Численні дорожні знаки, назви вулиць і номери будинків також являються світловими коробами.
Рекламні конструкції з підсвічуванням мають ряд істотних переваг перед іншими видами зовнішньої реклами. В першу чергу, їх вартість відносно невисока, при тому що лайтбокс можна використовувати багаторазово, міняючи лицьову панель або тільки зображення на ній. Крім того, світлові короби виготовляються швидко і можуть бути самої різної форми (не обов’язково прямокутної).
Незвичайна конструкція вивіски допоможе звернути на неї набагато більше уваги. З недоліків лайтбоксів можна виділити той факт, що внутрішні лампи можуть іноді перегорати, тобто їх необхідно періодично міняти. Крім того, в коробах з часом накопичується бруд, який стає видно на світлі. В іншому лайтбокс є вкрай практичним, вигідним і ефективним рекламним засобом.


Види лайтбоксів

Новітні тенденції в сфері виготовлення лайтбоксів стосуються, перш за все, застосовуваних матеріалів і форм. Наприклад, попит мають фігурні короба, а також вивіски з використанням сучасних матеріалів – дібонда і алюкобонда, про які ми розповімо далі. Більшої популярності набувають також обертаючі рекламні конструкції, які залучають найбільшу увагу перехожих. Нижче ми розглянемо найбільш відомі класичні та новітні види лайтбоксів.
Односторонні і двосторонні
Перш за все, світлові короби можуть мати одну або дві рекламні поверхні. В односторонніх коробах тільки одна панель використовується для розміщення рекламного зображення, при цьому електропроводка і обладнання монтується на задній панелі. Такі лайтбокси розміщуються на фасадах і стінах. У двосторонніх моделях електрообладнання кріпиться всередині конструкції на спеціальних рейках. Подібні короба монтуються на фасади за допомогою кронштейнів і являють собою окремі рекламні стійки.

Світлові короби, лайтбокси. Зовнішня реклама Львів

Зовнішні та інтер’єрні (надтонкі)

Лайтбокси можуть використовуватися не тільки для зовнішньої реклами, але і для оформлення приміщень. Як правило, до виготовлення інтер’єрних коробів виробники підходять більш ретельно, тому що дрібні вади в приміщенні більш помітні, ніж на вулиці. Затребуваними є так звані надтонкі інтер’єрні короба товщиною 60-90 мм. Ультратонкі моделі мають глибину всього 26 мм і управляються за допомогою пульта. Такі лайтбокси застосовуються для оформлення настінного меню, магазинних вітрин, торговельних і виставкових залів.
Підлогові і підвісні
Інтер’єрні світлові короби в залежності від способу кріплення бувають підлоговими і підвісними. Їх можуть використовувати з самими різними цілями в залежності від потреб бізнесу, але, як правило, вони застосовуються в якості інформаційних табличок і покажчиків в торгових центрах, громадських місцях, на вокзалах, у виставкових центрах. Можливо також виготовлення невеликих настільних моделей. Новітнім напрямком в цій галузі є відеолайтбокси, що включають в себе повноцінну Digital Signage систему з віддаленим керованим контентом.

Фігурні (формовані)

вивіски

Лайтбокси можуть мати будь-яку нестандартну форму за бажанням замовника – круглу, трикутну, овальну і т.д. Такі варіанти особливо затребувані у відомих компаній, які хочуть реалізувати за допомогою світлового короба свій логотип. Виробництво здійснюється методом вакуумного формування. Формовані короба є цілісною, монолітною конструкцією без щілин і зазорів. За допомогою даної технології можливо відлити будь-який рекламний продукт або об’єкт.
Статичні і обертові
Як вже було сказано, сьогодні можливе виготовлення динамічних, що обертаються, лайтбоксів. Незважаючи на привабливість такої конструкції, вона не користується великим попитом через високу вартість. Однак виробники стверджують, що ціна обґрунтована: ефективність лайтбоксу з обертанням вище в 10 разів, а вартість такої конструкції перевищує ціну стандартної лише в 4-5 разів. Як правило, така конструкція є для підлоги і має прямокутну або еліпсову форму.

 

З яких матеріалів роблять світлові короби

Каркаси для світлових коробів виготовляють з ПВХ-пластика, алюмінію і металу. Пластикові короба найдешевші, однак у них є обмеження за розмірами – не більше 2 x 4 м. Алюмінієвий профіль виглядає солідно і його можна забарвити в будь-який колір. Бічні панелі при цьому також виготовляються з алюмінію. Крім того, існують алюмінієві профілі з системою натяжки банерної тканиниі, що дозволяє виготовити безшовний короб. Алюмінієва конструкція є легкою навіть при великих розмірах.
Нарешті, найдорожчий варіант короба – виконаний з металу. В даному варіанті, як правило, бічні поверхні обшиваються оцинкованої сталлю, а металевий каркас виконується з профільної труби. Щоб уникнути корозії метал покривається антикорозійною фарбою. Такий профіль є більш міцним і застосовується для масивних конструкцій.
На замітку: Оцинкована сталь частіше застосовується для лайтбоксів з транслюцентною банерною тканиною.

Kvitka

 

При замовленні світлового короба особливо важливим є вибір лицьової, тобто рекламної поверхні. Асортимент матеріалів досить широкий. Найпоширеніший варіант – світлорозсіююче (акрилове) оргскло молочного кольору товщиною 1-6 мм. Стандартний розмір такого скла – 2 x 3 м або 4 x 6 м. Для лайтбоксів великих розмірів підходить стільниковий полікарбонат, стандартний розмір якого становить 12 x 2 м.
Проте найбільш універсальним матеріалом є транслюцентна банерна тканина, за допомогою якої можна створювати лайтбокси величезних розмірів. Тканина володіє світлорозсіюючими властивостямиі і підвищеними характеристиками світлопропускання при денному світлі. Зображення на тканину наноситься методом повноколірного струменевого друку і шовкографії. Переваги банерної тканини полягає в тому, що її можна натягувати на поверхню будь-якої площі без зміни щільності матеріалу.
Світлові короби з композитних матеріалів, таких як дібонд і алюкобонд, є найдорожчими, але при цьому самими ефектними. Дібонд виготовляється з алюмінію і являє собою дзеркальні панелі. Матеріалу можна надати будь-які форми завдяки гнучкості. Його поверхня гладка, а тому на нього добре лягає друк, фотозображення, він легко піддається ламінування. Дібонд має високу міцність, стійкість до погодних умов, легкістю і вогнетривкими якостями. Алюкобонд – податливий, легкий і міцний матеріал, який широко застосовується в облицюванні фасадів. Його палітра включає в себе 19 стандартних кольорів.
За допомогою композитних матеріалів можна виконати світлові короби особливих конструкцій:
• Плоскі літерні вивіски: контур букв вирізається в дібонда, а з внутрішньої сторони прикріплюється лист оргскла.
• Букви з ефектом інкрустації: оргскло вирізається по контуру літер з дібонда.
• Вивіски з опуклими літерами: літери виготовляються з оргскла, фрезеруються і кріпляться так, щоб їх поверхня виступала з шару дібонда.
• Об’ємні букви виготовляються аналогічним чином, але кріпляться зверху на лист дібонда.
• Об’ємні букви з ефектом контражуру: в даному випадку літери кріпляться на деякій відстані від листа дібонда. Контурне підсвічування створює внутрішнє світіння букв, так як їх лицьова частина непрозора.
Світлові короби з композитних матеріалів мають дорогий, естетичний і солідний вигляд, вони використовуються для обробки великих установ, таких як банки, торгові та бізнес-центри і т.д.
Нарешті, при виготовленні лицьових панелей методом вакуумного формування застосовується матеріал полістирол. Його розігрівають по всій поверхні до пластичного стану, а потім за допомогою вакууму натягують на форму. В результаті виходить тверда, об’ємна поверхню, на яку можна наносити будь-які зображення.
До відома: Зображення зазвичай наноситься на вінілову плівку, після чого вона обрізається плотером до потрібних розмірів і форми. Далі малюнок переноситься на поверхню світлового короба за принципом аплікації.

Варіанти підсвічування

Створення освітлення в світловому коробі є однією з найважливіших складових виробництва і монтажу. Підсвічування в залежності від розташування може бути фронтальним (за передньою панеллю) і торцевим (на бічних панелях). Як джерело світла для лайтбоксів використовуються люмінесцентні лампи, неон (або газоостітлюючі лампи), світлодіоди.
Люмінесцентні лампи поширені ширше, так як коштують недорого і легко монтуються. Однак у них є два важливих недоліку – вони мають недовгий термін служби (максимум – рік) і споживають багато електроенергії.

remont-ta-obsluhovuvannia-vyvisok-mini
Неон, навпаки, володіє низьким енергоспоживанням, довше служить, проте його вартість трохи вище. Переваги неонових джерел світла в тому, що вони дозволяють рівномірно освітити конструкції будь-якої форми і надати світінню бажаний відтінок. Передовим рішенням сьогодні вважаються світлодіоди. Вони споживають зовсім небагато енергії, служать довго – до 50 000 годин, однак дорого коштують. Крім того, з часом яскравість світіння світлодіодів може знизитися.
До відома: Світлодіоди – найбільш енергоефективне джерело світла на сьогоднішній день. Завдяки низькому споживанню електроенергії, витрати на їх установку швидко окупаються в процесі експлуатації.

 

Етапи виробництва світлових коробів

Різні виробники мають власні напрацьовані технології виробництва світлових коробів. Наприклад, найпростіші вироби представляють собою щось на зразок конструктора для збірки, а тому їх виробництво є гранично простим. Проте, щоб виготовити нестандартний лайтбокс, необхідна точність розкрою і збірки із застосуванням сучасного обладнання. Наприклад, для великих коробів з банерної тканиною спочатку зварюється металевий каркас, потім збираються бічні панелі і монтується світло, на банер наноситься зображення на широкоформатному принтері, після чого полотно натягується за допомогою спеціальної системи.
В цілому виготовлення лайтбоксів – це досить технологічне і клопітке виробництво, в якому кожен нюанс має значення. Важливо домогтися необхідної яскравості, а сам лайтбокс повинен бути надійним і довговічним. На ефективну роботу світлових коробів впливають використовувані плівки, електрика, тип лицьової поверхні, жорсткість матеріалу та інші деталі. Тому при замовленні світлового короба краще звертатися до перевірених виробників.
Виготовлення світлових коробів у Львові
Виробництво світлових коробів – насичена ніша на ринку зовнішньої реклами. Тут працюють і невеликі компанії, що реалізують вузький спектр продукції, і виробництва з високою потужністю і великими площами, і рекламні агентства-посередники, які організовують виготовлення конструкцій на стороні.
Завдяки широким можливостям середні і великі виробничі компанії є кращим варіантом, якщо вашому бізнесу необхідні якісні, сучасні і технологічні лайтбокси в стислі терміни. Представником цього сегмента є, ЗУРК «АртПром» – компанія має власні виробничі потужності, складальне і друкарське виробництво.
ЗУРК «АртПром» займається виготовленням будь-яких видів зовнішньої реклами, в тому числі лайтбоксів, використовуючи всі сучасні технології в цій сфері. Продукція включає в себе вивіски, об’ємні літери, друк (на вінілових тканинах (банери), папері, полотнні та ін.), Брендування (обклеювання різними плівками із зображенням автотранспорту, будівель, ж / д вагонів, тролейбусів тощо.).
Власне виробництво та обладнання дозволяють виготовляти найскладніші конструкції в терміни від 1-2 днів, а також надавати гарантію від 1 року на більшість виробів. Серед постійних клієнтів “АртПром” такі відомі фірми і організації, як ОККО, Knauf, Bosch, ПроКредит Банк, Сільпо, Моршинська, Ласунка. ЗУРК «АртПром» відрізняється від інших виробників неухильним виконанням гарантійних зобов’язань, якістю використовуваних матеріалів і оперативними термінами виробництва лайтбоксів.