Рекламний щит у Львові

Рекламні щити

Реклама на арках
  • Великі формати
  • Вигідне розташування
  • Доступна вартість
  • Універсальність
  • Перевірена ефективність

Компанія «АртПром» із задоволенням допоможе Вам в виготовленні та встановленні реклами на щитах у Львові. Зателефонуйте нам за номерами: (067) 684-95-05 або (073) 167-36-35, детально на сторінці Контакти

Рекламні щити (білборди, бігборди) – це найпоширеніший вид зовнішньої реклами в містах та вздовж автомагістралей. Ефективність розміщення реклами на щитах забезпечується великою кількістю рекламних контактів з цільовою аудиторією – водіями, пасажирами всіх видів транспорту, пішоходами.

Переважна більшість щитів мають розміри 3м*6м, арки на виїздах чи в’їздах в місто мають більші розміри – найчастіше 18м*3м. Великі рекламні площі з яскравими та оригінальними зображеннями привертають увагу потенційних клієнтів.

Схема розміщення білбордів та арок дозволяє розмістити рекламу в потрібному місці – це може бути певний район міста, шлях до певного торгового центру чи магазину, крім того завжди є можливість розмістити рекламу, охоплюючи все місто, тим самим створювати ефект «заповнення» міста певною рекламою.

Весь спектр послуг з розміщення реклами на щитах

  • Друк та розміщення рекламних постерів та банерів на рекламоносії.
  • Створення дизайн-макету рекламного зображення для щитів, білбордів, арок.
  • Оренда білбордів (розміри 6м*3м) у Львові та області.
  • Оренда арок на виїздах та в’їздах в місто.

Що важливо знати про рекламу на щитах та арках

Вартість розміщення реклами

Ціна на розміщення реклами на біл-бордах та арках залежить від місця розташування, кількості замовлених площин та терміну експонування реклами.

Переваги

Основною перевагою білбордів та арок є універсальність , оскільки це – статичні рекламоносії стандартних розмірів, формат яких підходить для різних цілей, для розміщення реклами підприємств будь-яких галузей.

Велика площа білбордів та арок дозволяє втілювати оригінальні дизайнерські рішення. Але, як радять експерти, для реклами на щитах потрібно використовувати максимум три елементи в дизайні та крупні шрифти, оскільки за короткий період людина повинна запам’ятати головну ідею, головний об’єкт.