POS продукція в місцях продажу ПОС матеріали - воблери, таблички

POS – продукція

POS-продукція
  • Оригінальний дизайн
  • Ефективність
  • Доступна вартість
  • Широкий вибір продукції
  • Доступна вартість
  • Вигідне розміщення

Компанія «АртПром» із задоволенням допоможе Вам в дизайні та виготовленні POS-продукціїї різного типу.
Зателефонуйте нам за номерами: (067) 684-95-05 або (073) 167-36-35, детально на сторінці Контакти

POS-продукція – це рекламні матеріали, які розміщуються в місцях продажу і привертають увагу покупців до продукції. Абревіатура POS походить від англійського виразу «Point of Sales», що означає «точка продажу». POS-продукція – це невід’ємний елемент ефективної програми мерчандайзингу та продажів. Такі матеріали повинні бути ексклюзивними та оригінальними, максимально відповідати іміджу бренду та компанії. POS-продукція допомагає чітко позиціонувати продукт в свідомості покупця.

POS-продукція може бути представлена найрізноманітнішими  матеріалами: воблери, цінники, стоппери,  шелфтокери, пластикові лотки, наклейки, прапорці, декоративні  магніти, підставки,  постери, календарики, листівки, блокноти чи будь-які інші матеріали. POS-продукція виділяє конкретних товар чи торгову марку на полицях магазинів, супермаркетів. Розміщення в точках продажу рекламних матеріалів впливає на покупця саме в момент покупки, що забезпечує ефективність використання.

Весь спектр послуг з виготовлення POS-продукції:

Що потрібно знати про POS-продукцію

Основне завдання

В маркетингу існує перевірена часом теорія «двосекундного вибуху», за якою саме за дві секунди  у свідомості покупця закладається  продукт, що рекламується.  Саме тому POS-продукція використовується, щоб привернути і запам’ятатися покупцю, спрямувати його вибір на користь певного  товару чи торгової марки. Успіхом вважається вже те, що покупець зацікавився конкретним  товаром на полиці супермаркету.

Довгострокова мета POS-продукції  – формування в сприйнятті споживача більшої цінності фірмових товарів, торгової марки, іміджу компанії; короткострокова мета  – створення додаткової цінності товару для споживача.

Різноманітність продукції

Широкий вибір видів POS-продкції дозволяє робити її оригінальною, яскравою та цікавою для покупця. Для створення системи ефективного мерчандайзингу необхідно використовувати POS-матеріали.

Правильна  схема розміщення POS-продукції в точці контакту з покупцем  – один з найважливіших інструментів стимулювання збуту.